piątek, 22 listopada 2013

Nowości w mojej kosmetyczce.



W dzisiejszym poście przedstawię Wam moje najnowsze nabytki kosmetyczne.
Niedrogie, sprawdzone i co najważniejsze działające. 
Nowością w mojej kosmetyczce jest masło do ciała i rąk Ozon Vita Med, producenta kosmetyków naturalnych The Secret Soap Spa kosmetyków naturalnych,
  z którym nawiązałam współpracę. Masło ma przyjemną  konsystencję, świeży zapach, który kojarzy mi się z morzem, dobrze się wchłania. Z racji tego, że produkt który dostałam jest mały, używam go do rąk. Na opakowaniu, znajduje się informacja, że masło nie zawiera parabenów i alkoholu. W jego skład wchodzi oliwa z oliwek, połączona z ozonem, masło shea, olej sojowy, macadamia i avocado. Dobrze natłuszcza, pozostawia delikatny film na rękach http://www.spakosmetyki.pl/maslo-z-ozonem-do-ciala-i-do-rak-50-ml.
Polecam posiadaczkom suchej skóry, oraz osobą które dbają o wygląd dłoni. 

http://www.spakosmetyki.pl/

                                              http://www.spakosmetyki.pl/maslo-z-ozonem-do-ciala-i-do-rak-50-ml





Podobnie jak skóra na rękach,  tak  i pod oczami wymaga szczególnej pielęgnacji. 
Jest cienka, nie posiada gruczołów łojowych, tak więc prawdopodobieństwo powstania zmarszczek w tej okolicy, jest o wiele większe niż winnych partiach twarzy.  Moim głównym problemem w tej okolicy są cienie i opuchlizna. Zwykłe kremy nie pomagają, dlatego postanowiłam sięgnąć po coś mocniejszego.
Jak wiadomo internet jest źródłem wiedzy wszelakiej, tak i w tym przypadku natrafiłam na bardzo fajny blog poświęcony kosmetykom  i  maseczkę nieznanej mi firmy Viviean. Poszłam za ciosem i zamówiła.
Rewelacji nie ma, ale jest ok. Może przyczyną jest mój brak systematyczności. Skóra jest lepiej nawilżona, drobne zmarszczki delikatnie wygładzone, cienie  mniejsze ale opuchlizna pozostała. Zastanawiam się czy nie są to kwestie medyczne, zweryfikować.
Czytałam że przyczyną opuchlizny pod oczami może być zła praca nerek lub wątroby.







Krem pod oczy na dzień naszej rodzimej firmy Eris, z którego jestem bardzo zadowolona. Tani i jako jeden z nielicznych posiada niski bo niski ale obecny, filtr 15. Poprzednio miałam także krem pod oczy na dzień z firmy Eris, ale do cery naczynkowej. Gdy się skończył, chciałam kupić  krem pod oczy innej firmy, nie kosztujący 200 zł i z filtrem. Niestety nie było to możliwe, więc pozostałam przy aptecznej serii Pharmaceris.
Trzymam go w lodówce, na poranne problemy jak znalazł.





No i moje dwa absolutne hity, które stosuje łącznie jako serum. Kwas hialuronowy i olej arganowy. Świetnie nawilżają i wygładzają. Po zastosowaniu na noc, cera jest gładka jakby jaśniejsza i zdrowsza. Kwas hialuronowy i olej arganowy od czasu do czasu dodaje do odżywki do włosów.  Również świetnie nawilża, wygładza i dyscyplinuje moje niesforne włosy.






Bardzo często zaopatruję się w kosmetyki w kapsułkach w aptece, obok miejsca mojego zamieszkania. 
Odżywkę keratynową firmy GAL dostałam od farmaceutki przez przypadek, chciałam coś innego. Po przeczytaniu opisu produktu stwierdziłam, żeby się przydała. Zwłaszcza, że cena całkiem przyjemna 9 zł to dlaczego by nie. Keratyna jest główny składnikiem włosów i paznokci. W odżywce znajdują się specjalnie dobrane składniki, które zapewniają ochronę i regenerację paznokci, rzęs, brwi i włosów. Ja stosuję ją do brwi rzęs i na skórki. Już po paru zastosowaniach, moje skubane przez lata brwi są gęstsze i ciemniejsze, to samo stało się z rzęsami. Skórki przy paznokciach są ładniejsze, mniej suche i nie narastają tak szybko. 






Firma Celestin, jest mało znanym producentem kosmetyków z Rymanowa Zdroju, a szkoda. Na tę markę, natknęłam się przez przypadek podczas Świąt Wielkanocnych na podkarpaciu.Zapomniałam wziąć ze sobą krem i użyłam cioci. Pomyślałam że musi to być drogi produkt ekologiczny, bo efekt już po pierwszym zastosowaniu był świetny. Okazało się, że krem kosztował 25 zł i był kupiony w miejscowym spożywczaku.
Z zapasów które zrobiłam podczas jesiennego grzybobrania, pozostał mi jedynie krem do stóp. Świetnie natłuszcza i odżywia skórę stóp. Jeżeli więc będziecie w Rymanowie Zdroju lub okolicach, rozglądnijcie się za tymi cudeńkami.

 



9 komentarzy:

  1. Tak sobie patrzę, co mogłabym od ciebie zapożyczyć... Odżywkę karotenową! Brzmi dobrze, nie obciąża portfela, a w dodatku działa :) W przyszłości pomyślę nad kwasem hialuronowym, teraz używam gliceryny (z apteki), ma chyba podobne działanie, a jakieś śmieszne pieniądze kosztuje. Jeśli mowa o oleju, to teraz używam oleju z czarnuszki, jest dobry dla skóry skłonnej do podrażnień. Od kiedy go stosuję, przestały mi się pojawiać zaczerwienienia. Latem uczuliłam się na dezodorant i ten właśnie olejek doprowadził moje pachy do porządku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwas hialuronowy jest niedrogi razem z olejem plus przesyłka zapłaciła ok. 36 zł Zainteresowałaś mnie tą czarnuszką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czasami właśnie do czarnuszki dodaję kroplę gliceryny i wtedy ładniej nawilża. Cóż, kiedy ma się wrażliwą skórę, to trzeba tak kombinować :)

      Usuń
  3. Żadnego z tych produktów nie używałam jednak ta odżywka keratynowa mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądają te kosmetyki w kapsułkach:) Fajnie zrobione zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/christmas-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photos <3
    Check out my blog and let me know if you wanna follow each other on GFC and FB?

    Your Princess is in Another Castle

    xx Sofie

    OdpowiedzUsuń
  7. o kwas i olej zapytam kosmetyczkę i może wypróbuję.
    dziękuję za warte rozważenia informacje o kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...