środa, 27 listopada 2013

Kulka z czerwonym parasolem.


Nie wiem jak u Was, ale dla mnie okres jesienno-zimowy równa się noszenie spodni.
Wiem że są ciepłe rajstopy, długie płaszcze, ale zimno znajdzie słabo zabezpieczone miejsce i zaatakuje znienacka :). Szczególnie gdy się korzysta z komunikacji miejskiej, jest godzina 20:00, autobus spóźnia się 20 minut i jest -10. Zdjęcia z dzisiejszego postu robiłyśmy w niezbyt sprzyjających okolicznościach przyrody. Było mokro, szaro i ponuro. Jedyne kolorowe akcenty to parasol, barierki i buty. Chciałam żeby było wygodnie, ciekawie i ciepło. Mam nadzieje, że się udało.




























                                          

Spodnie/Trousers-Stradiva
Kurtka /Jacket- Mango
 Bluza/Blouse- Terranova
 Kapelusz/Hat- No name
  Buty/Shoes- Mcarthur 
Kolczyki/Earrings- Beattet biżuteria artystyczna

17 komentarzy:

  1. Aurora za całe 20 zeta z Rossmana:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja go mam :) Lubię takie "widoczne" parasole, przedtem miałam z Avonu tęczowy. I niebanalne kolczyki też lubię. A kolorowe litery współgrają z parasolem. Siła tej kreacji tkwi w szczegółach.

      Usuń
    2. Robię co mogę żeby buro nie było. Wystarczy, że dookoła jest. Ja nie muszę stapiać się z tłem.

      pozdrawiam

      Usuń
    3. Racja! kiedy zakładam koralowe spodnie mój M. pyta z dezaprobatą w głosie: o tej porze roku takie spodnie? Będziesz świecić jak żarówa. Kiedyś się tymi uwagami przejmowałam, teraz zakładam mimo wszystko, nie znoszę być szarobura.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. w imieniu Magdaleny dziękuję :-) a kolczyki polecam można je zakupić u naszej zaprzyjaźnionej projektantki -tutaj http://srebrnaagrafka.pl/sklep/beattet :-)

      Usuń
  3. świetnie;)
    zapraszam >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeśli się spodoba zapraszam również do obserwatorów;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna bluzaa i kozaczki :* pozdrawiam cieplutko :)
    i też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozaki są ciemno zielone, cieszę się że się podobają.

      pozdrawiam

      Usuń
  5. Wow świetna bluza :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nienawidze parasoli. nie nosze ich nawet jak eje. zakladam kapelusz i juz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) a ja lubię mam jeszcze jeden w serduszka :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...