czwartek, 16 lipca 2015

Dziewięć lekcji od Marilyn Monroe.

Marilyn Monroe, a właściwie Norma Jeane Mortenson, dziewczyna, która dzięki swojej ogromnej determinacji, wierze w siebie, w swój talent, w swoją wyjątkowość została aktorką, modelką, najsłynniejszą "blondynką świata" i nie przemijającym symbolem sexu.
Jej życie, chociaż bardzo krótkie, bo zaledwie 36 - letnie było barwne, ciekawe i momentami dramatyczne.
Niestety dopiero po jej śmierci dostrzeżono w niej nie tylko ładną buzię i sexowne ciało, ale kobietę  obdarzoną talentem i niezwykłą inteligencją.
Jej słowa, wypowiedzi, cytaty do dziś są aktualne, prawdziwe i mogą być wskazówką czy inspiracją dla każdej z nas.
Dlatego postanowiłam wybrać 9 myśli, cytatów boskiej MM, które mnie osobiście najbardziej przypadły do gustu.
 

 Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.

                                                                                                                                                                         źródło: www.milosctopasja.com


 Le­piej być nie­szczęśliwą sa­mot­nie, niż nie­szczęśliwą z kimś innym. 

                                                                                                     źródło: www.fanpop.com

Jestem samolubna, niecierpliwa i trochę niepewna siebie.
Popełniam błędy, tracę kontrolę i jestem czasami ciężka do zniesienia.
Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie kiedy jestem najgorsza, to cholernie pewne, że nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza.


                                                                                                                   źródło: www.modacafe.pl

  Pieniądze szczęścia nie dają. Do­piero zakupy. 

                                                                                                                                                                             źródło: www.stacjakultura.pl

  Gdybym stosowała się do wszystkich reguł, daleko bym nie zaszła.


                                                                                                                                                                         źródło: www.imlovingbooks.com

 Jeśli potrafisz rozśmieszyć dziewczynę, potrafisz sprawić aby zrobiła dla Ciebie wszystko.

                                                                                                                                                                         źródło: www.oldfashionedgirl.pl

Daj dziewczynie odpowiednie buty, a podbije świat.

                                             źródło: www.gallery4share.com

 Zawsze, zawsze, zawsze wierz w siebie. Bo jeśli nie Ty złotko, to kto?


                                                                                                                                                                                 źródło:  www.tumblr.com

Brak perfekcji jest piękny, szaleństwo jest geniuszem i lepiej być absolutnie niedorzecznym, niż absolutnie nudnym.


                                                                                                                                                                               źródło: www.dailycaller.com

4 komentarze:

  1. Hej! Pewnie nie zauważyłaś, że cytaty masz napisane białą czcionką przez co zupełnie ich nie widać. Ja tylko wiedząc czego mam szukać zaznaczyłam cały obszar notki i w ten sposób zobaczyłam, że coś tam jest. No normalnie pod notką widnieją tylko zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie wyświetlają się na czarno i to pogrubione.... mam nadzieję,że teraz jest już dobrze.

      Usuń
  2. Hejka. Podoba mi sie ten post !! Gratulacje i życze dalszych sukcesów !!!
    Zapraszam ;http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny post i śliczne zdjęcia! <3
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...