piątek, 27 czerwca 2014

Letnie sukienki-subiektywny przegląd.

Sukienki są nieodzownym elementem mojej garderoby. Nie wyobrażam sobie bez nich lata. Musi być zwiewna i kwiecista. Podobno, moje uwielbienie do tej części garderoby trwa od dziecka. Mama chcąc przyspieszyć moje wstawanie do przedszkola, mówiła że czeka na mnie sukienka. Powodowało to natychmiastowe przebudzenie i wyskok z łóżka. Niestety dzisiaj to   się zmieniło, ale uwielbienie pozostało. Bo nie ma niczego bardziej kobiecego, niż sukienka. Może być dopasowana, zwiewna, w różne wzory. Pasuje do każdej sylwetki i wieku. Nie ma sytuacji w której, ubranie jej byłoby niestosowne.
 Podkreśla kobiece atuty, jak trzeba zamaskuje to i owow.
Zawsze gdy zakładam sukienkę czuję się pewniej i lepiej.
Ciekawa jestem jak jest u Was?

Poniżej propozycję sukienek na lato.  

Zaczynamy od Vera Fashion. Wybrałam dwie sukienki, dziewczęce o ciekawych moim zdaniem kolorach i fasonach.





Bonjur & Kiss, nie byłabym sobą a gdyby nie było czerwieni.




W Asosoie 181 stron z sukienkami, do przejrzenia. Ceny przystępne, są promocję. Moje dwie faworytki, to niebieska z przecudnym haftem i żółta. 







DOTOTHE


 Kobaltowa ma ciekawe rozcięcie na plecach.



Mosquito, musi być czerwień :).





MANGO.




H&M




ZARA




Sukienka piękna, ale buty okropne.


RESERVED







Na koniec marka, która bardzo lubię Top Secret.






8 komentarzy:

  1. Również uwielbiam sukienki, aczkolwiek miałabym pewne trudności, która wybrać, ponieważ większość przypadła mi do gustu.
    Jedna piękniejsza od drugiej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam..

    http://designs-fashion-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ciężki wybór. Gdyby mój portfel był zasobniejszy a szafa szersza przygarnęłabym wszystkie :)


      pozdrawiam

      Usuń
  2. Jest kilka które bym chętnie widziała na sobie:) ja tak jak Ty uwielbiam sukienki i spódnicę mam ich ok 38szt razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko imponująca liczba. Ja swoich spódnic i sukienek nigdy nie liczyłam. Jest trochę, ale zawsze kolejne mile widziane.

      pozdrawiam

      Usuń
  3. niebieska z kwiatowym wzorem, pudrowo różowa i wszystkie z reserved- cuda! Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ta niebieska jest cudna :)

      pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny!

      Usuń
  4. Kocham sukienki, a był czas że ich nie nosiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze nosiłam. Nawet w czasach liceum, kiedy większość dziewczyn wybierała glany i spodnie.
      pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...