piątek, 6 czerwca 2014

Kostiumy kąpielowe na lato 2014.

Ręka do góry, która z czytelniczek  dziarskim i pewnym krokiem podąża w stronę plaży.
Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze miałam pewne "ale" przed wyjściem w kostiumie kąpielowym.
Tutaj za mało tutaj za dużo, tam nie idealnie. Zamiast cieszyć się słońcem, wodą i odpoczynkiem, umartwiałam się swym nie perfekcyjnym ciałem.
Pewnych wakacji, leżąc na pięknej plaży zauważyłam dwie starsze kobiety, opalające się topless.
Moje zdziwienie nie miało końca. Nie dość, że najwyraźniej akceptowały swoje ciała takimi jakimi były, to jeszcze miały czelność dobrze czuć się w swojej skórze. Nie zawracały uwagi na ludzi dookoła, po prostu oddawały się wypoczynkowi. Życzę Wam wszystkim takiej postawy.
Niech za duże udo, za mała pierś nie staną nam na drodze do udanego wypoczynku :)

Poniżej przegląd propozycji plażowych na lato 2014. Co Wam się podoba?

Zaczynamy od najpopularniejszej sieciówki H&M. W kampanii reklamowej wystąpiła piękna Gisel Budchen. Zdjęcia wyszły fantastycznie.









źródło:hm.com.pl

Zaglądnijmy do Zary. Tutaj na polskiej stronie internetowej małe rozczarowanie.
Wyboru za dużego nie ma.


źródło:zara.com.pl

Za to na stronie internetowej Bershki, kostiumów kąpielowych, do wyboru do koloru.

 



źródło: bershka.com

Propozycję ze sklepu ASOS,  sześć stron ze strojami kąpielowymi. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ceny  przyzwoite.




Błękitny kostium dla dziewczyn w ciąży.


źródło: asos.com

Romwe.





źródło: romwe.com

Nasza polska sieciówka Reserved.





źródło:reserved.com.pl

Piękne, tylko niestety drogie kostiumy Li Parie.





źródło: liparie.pl

4 komentarze:

  1. Ja w tym sezonie myślę o jednoczęściowym kostiumie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przekonałam się do dwuczęściowych. Wcześniej tylko jedno i to najlepiej czarne :)

      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja też zawsze zazdroszczę swobody takim paniom, cóż może kiedyś także do tego dorosnę...
    Te z Reserved fajne są, szczególnie pierwszy. Niestety nie dla mnie. Zostałam pokarana biustem który nie mieści się w żadną górę dostępną w sieciówkach. Muszę się zawsze porządnie naszukać, żeby znaleźć coś odpowiedniego. I ramiączka też muszą być grube, bo inaczej boleśnie wrzynają się w ramiona. Jak widać, zawsze można się czegoś przyczepić, ale biust w niektórych przypadkach może być problemem. O chyba właśnie wymyśliłam temat na posta ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podoba się oferta z ASOS, naprawdę mnóstwo kostiumów. Widzisz każdy ma inny"problem" , mój za to mieści się ale jest go mało.
      pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...