środa, 6 grudnia 2017

Rzuć to wszystko co złe.


Zbigniew Wodecki - Rzuć to wszystko co złe

 

Rzuć to wszystko, wszystko co złe
Co gnębi cię
Zostaw troski za sobą gdzieś
I ze mną pędź,
Właśnie ze mną!

Ty ze mną obok, ja z tobą
Niech szampan strzeli nam na drogę
Zwyczajne w nadzwyczajne znów odmieńmy dni

Słuchaj proszę
Niech inni w grudniu, my w kwietniu
Niech inni w deszczu, lecz my słoneczni
I w kolorowe zmieńmy te bezbarwne sny

Uwierz nagle w różowy czas
Przecież mnie masz
Rzuć to wszystko, zostaw co złe
Lepiej już mnie, mnie pokochaj
Niech inni w grudniu, my w kwietniu
Niech inni w deszczu, lecz my słoneczni
I w kolorowe zmieńmy te bezbarwne sny

Słuchaj proszę,
Co było przeszło, nie wróci
Wczorajszy smutek niech już nie smuci
Wiec zostaw, zostaw wszystko
I zatrzymaj mnie! 
***
Nowa szafa przybyła.
Zmobilizowała do porządków, do wyrzucenia tego co stare, zniszczone, tego co zabiera miejsce. Miejsce dla tego nowego, co może przyjść i się rozgościć.
Niektóre rzeczy poszły w odstawkę jako niepraktyczne, nieużywane, niepasujące do reszty która ma większość.
Zrobiło się przestrzenie, czyściej i tak po nowemu.
Dobrze, że wyrzucić można raz na jakiś czas coś co zawadza, nie jest przydatne albo się zepsuło, a nie warto było naprawiać.
Jest miejsce na nowe, ładne, potrzebne i cieszące oko.

Za dużo szarości za oknami jak dla mnie, dlatego doprawiam swój strój jak tylko mogę.
Żółty sweter, granatowa spódniczka, zamszowe beżowe botki, ulubione futerko i torebka w kolorze ciemnej zieleni.
Dla mnie na tak. 


 
Mam na sobie:
sweter/sweater - ZALANDO
buty/shoes - Ryłko
torebka/bag - Wittchen
 spódnica/skirt - Kozacki Mops
kolczyki/earrings - Tarragon Art





































3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz:) tęsknie za takimi ciepłymi dniami :) Może wspólna obserwacja?:)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i super buty :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...