wtorek, 3 października 2017

Burning...


Cue - Burnin'

I don't think I know you,
don't think I ever will.
Am I in love with you,
Well I don't know still.
It may sound strange but I'm warning you
I may not be that nice.

Maybe baby I'm a heartbreaker
heart breaker
heart of ice

But I'm burnin'
burnin'
'cos you set my soul on fire.
Girl, I dont know what I'll do.

'Cos I'm burnin'
I'm burnin'
I'm burnin' with desire.
Yes I'm burnin' and it's all because of you.

We can't be together.
I'm not that kind of a guy.
I'll be gone and lost forever,
and you won't know why.

Don't get me wrong, I'm only warning you,
you'd be on your own.
Maybe baby I'm a heartbreaker
heart breaker
heart of stone.

But I'm burnin'
burnin'
'cos you set my soul on fire.
Girl, I dont know what I'll do.

'Cos I'm burnin'
I'm burnin'
I'm burnin' with desire.
I'm burnin' and it's all because of you.
Because of you.

Yes I'm burnin'
burnin'
'cos you set my soul on fire.
Girl, I dont know what I'll do.

'Cos I'm burnin'
I'm burnin'
I'm burnin' with desire.
Yes I'm burnin' and it's all because of you.
Because of you...for You.
***
Będąc ostatnio na spacerze doszłam do wniosku, że jednak lubię jesień. Lubię kolorowe liście, lubię słońce które podbija ich kolor, lubię spokój który daje, lubię ciszę którą zdaje się nosić.
Lubię otulić się kocem kiedy za oknem wiatr staje się coraz zimniejszy, lubię grzane wino czy piwko, lubię ten czas kiedy można trochę zwolnić...

W kwestii strojów jesiennych w tym roku "wzięło" mnie na wzorzyste rajstopki. W kropeczki, w serduszka, w kratkę, z kokardką i oczywiście kabaretki.
Moim zdaniem dodają smaczku całej stylizacji, są trochę niegrzeczne i uwodzące, ale wszystko w ryzach dobrego smaku.
Fioletowe szpilki pasowały mi do kabaretek, do tego krótka spódniczka z haftami, przezroczysta bluzka, aksamitna torebka w kolorze śliwki i ramoneska.
A, w tle piękny Zamek w Pszczynie.


Mam na sobie:
 spódnica/skirt - ZARA
buty/shoes - eobuwie
torebka/bag - Asos
bluzka/blouse - ZARA
kurtka/jacket - Reserved
kolczyki/earrings - prezent od Dziadków




















































4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej stylizacji moje serce skradła zdecydowanie spódnica, no i kolor butów <3. Ja jakoś właśnie nie mogę się przemóc, aby założyć kabaretki... u innych mi się podobają, u mnie niekoniecznie... Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica mnie zauroczyła, jest boska <3 świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...