czwartek, 15 października 2015

Time for sweaters.


Za oknami zimno i wieje, temperatura z każdym dniem robi się coraz niższa...
wiadomo taki mamy klimat, że jak idzie jesień to musi być zimno.
Teraz więc swój czas mają płaszcze, kurtki i swetry, które chyba staną się moim ulubionym elementem garderoby tej jesienni i zimy.
Miękkie, ciepłe i kolorowe.
Puchowy różowy, długi zielony, w kratkę granatowy czy jak ten na dzisiejszych zdjęciach w serca.
Już zaplanowałam, że będą pasować i do spódniczek i do spodni, byle było ciepło i przytulnie :-)




Mam na sobie:
torebka/bag - Gawor Collection
buty/shoes - Lafemmeshoes
spódnica/skirt - New Look
sweter/sweater- River Island












3 komentarze:

  1. Torebka swietna, buty takie jakie lubię - firmy nie znałam, muszę poznać :), płaszcz w moim ulubionym kolorze. Tak własnie lubię .Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, podoba mi się jak dobrałaś kolory ;)Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...