sobota, 4 października 2014

Pieczony Camembert z pomidorami.


Jedzenie to rozkosz, jedzenie to jedna z największych przyjemności w życiu - przynajmniej dla mnie :-)
I przyznam się szczerze odkąd przestałam się przejmować kilogramami, kalorycznością dań, tyciem, walką o mniejszy rozmiar moja waga powoli zaczęła spadać w dół.
Słucham swojego organizmu na co ma w danej chwili ochotę i każdy posiłek, staram się celebrować, smakować, jeść powoli i ze smakiem, a przede wszystkim w ogóle nie myśleć o tym czy dany posiłek jest tuczący czy nie.
Jedzenie ma być smaczne, estetyczne i zgodne z moim w danym momencie upodobaniem kulinarnym.
Mózg przestał się stresować, że czekoladka, pizza, czy coś innego idzie mi w biodra tylko zaczął rozkoszować się smakiem.


Pieczony camembert z pomidorkami to szybka i pyszna kolacja.
Fakt na pewno na pewno nie dietetyczna :-)


Potrzebujemy:
ser camembert - 1 na 1 osobę
pomidor
świeża bazylia
oliwa z oliwek
masło
sól, przyprawa włoska
jajko
bułka tarta

Przygotowanie:
Ser panierujemy w jajku i bułce tartej. 
Na patelni roztapiamy masło i pieczemy ser, z każdej strony po ok 7-10 minut.

Pomidora obieramy ze skóry i kroimy w ćwiartki.


Pomidora solimy, posypujemy przyprawą włoską, polewamy oliwą z oliwek, a na wierzch kładziemy listki bazylii.


dokładamy upieczony ser i gotowe :-)
Do tego na przykład zielona herbatka, wino, grzanki lub chleb wg smaku.
I mamy kolację.


SMACZNEGO :-)

4 komentarze:

  1. Jestem fanką serów pleśniowych:) dziś zrobię chyba sobie po południu jak wrócę z oddawania krwi na wzmocnienie :) ( o ile będą chcieli moją krew)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Agnieszka super z tą krwią popieram i też się wybieram.
      A, ser pyszny i sycący więc na pewno Cię wzmocni.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Robiłam ten przepis kiedyś , raz w życiu i kompletnie o nim zapomniałam. Dziękuje za przypomnienie. Twoja kolacja wygląda przepysznie. Smacznego
    Ania

    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna dobrze, sobie czasem jakiś przepis przypomnieć - smacznego dla Ciebie :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...