poniedziałek, 20 maja 2019

Addicted to you.



Shakira - Addicted to you



Debe ser el perfume que usas
O el agua con la que te bañas
Pero cada cosita que haces
A mí me parece una hazaña

Me besaste esa noche
Cual si fuera el unico dia de tu boca
Cada vez que me acuerdo
Yo siento en mi pecho el peso de una roca

Son tus ojos marrones
Con esa veta verdosa
Es tu cara de niño
Esa risa nerviosa

I'm addicted to you
Porque es un vicio tu piel
Baby I'm addicted to you
Quiero que te dejes querer

I'm addicted to you
Porque es un vicio tu piel
Baby I'm addicted to you
Quiero que te dejes querer

Por el puro placer de flotar
Ahora si me llevó la corriente
Ya no puedo dormir ni comer
Como lo hace la gente decente

Un recuerdo a quedado
Así como un broche prendido en mi almohada
Y tú en cambio que tienes memoria de pez
No te acuerdas de nada

Son tus manos de hombre
El olor de tu espalda
Lo que no tiene nombre
Lo logró tu mirada

I'm addicted to you
Porque es un vicio tu piel
Baby I'm addicted to you
Quiero que te dejes querer

I'm addicted to you
Porque es un vicio tu piel
Baby I'm addicted to you
Quiero que te dejes querer 


***
  Szczerze powiedziawszy jak na razie wiosna pogodowo trochę mnie rozczarowuje (-:
W zeszłym rok piękna pogoda zaczęła się w kwietniu i skończyła w październiku, a w tym jakoś nie może się rozkręcić. 
Owszem są dni słoneczne i piękne, ale za chwilę albo ochłodzenie albo deszcz, a ja jakoś nie mogę się do tego przyzwyczaić.
A tu taki dobry czas.
Zagoniony, zabiegany, ale ogólnie dobry. 
Maj obfituje w słodkie niespodzianki i miłe wydarzenia.
Do tego wszędzie bez i konwalie, których nigdy dla mnie w nadmiarze.
Słonecznego i pysznego tygodnia dla Was.


Mam na sobie:
sukienka/dress - Maare
buty/shoes - eobuwie
torebka/bag - Wittchen
kolczyki/earrings - Apart
kurtka/jacket - Reserved



































2 komentarze:

  1. Dziękuję i również życzę dużo słońca... Narazie dużo deszczu ale cierpliwie czekam :) Fajna sesja, miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :) Bardzo wiosenna. W bardzo podobnej kolorystyce sprawiłam sobie kilka dni temu buty do wędrówek górskich. W wakacje zapowiada mi się 2 tyg wypad w Bieszczady już nie mogę się doczekać codziennych pieszych wycieczek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...