środa, 30 sierpnia 2017

Apologize.


Timbaland - Apologize ft. OneRepublic


Apologize
I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
I'm hearin what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothing new
I loved you with a fire red-
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
It's too late to apologize, yeah
I said it's too late to apologize, yeah-
I'm holdin on your rope, got me ten feet off the ground... 


***

Odpuść. Nie spiesz się. Żyj chwilą. Ciesz się momentami. Ludźmi którzy są. Fajne słowa.

Bo, może się zdarzyć, że chwila/emocja/plan już nie wróci albo się nie powtórzy. Było, minęło, przepadło… zostaje żal, smutek i myśli o niespełnionej obietnicy, spotkaniu które miało być, a go nie było, o osobie która odeszła i już nigdy nie wróci, a przecież obiecała, że będzie. Nie będzie śmiechu i żartu. Zostanie wspomnienie.

Buty, torebki, spódniczki, sukienki uwielbiam. Nie ma dla mnie definicji - dość czy wystarczy jeśli chodzi o te produkty.
Tak mam.
Lubię to. Lubię też mimo ogromnego asortymentu wymyślić coś sama i poprosić zaprzyjaźnioną krawcową o realizację mojego pomysłu.
Tym razem padło na sukienkę. Na guziki w kotwiczki. Z pagonami. Wygodna. Rozpinana i kobieca.
Doprawiałam ją białymi szpilkami, wiśniową torebką i kurtką.



Mam na sobie:
sukienka/dress - mój projekt/szycie Pani Krysia
buty/shoes - Gianmarko
torebka/bag - Zalando/Michael Kors
okulary/sunglasses - Mango
kurtka/jacket - Reserved
 



















widoczny siniak to wina stołu który nie usunął mi się z drogi jak szłam





















6 komentarzy:

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...