środa, 9 września 2015

Wianek.


Szczerze się przyznaję, że nie potrafię się przestawić na jesienny klimat.
Dla mnie jest już zdecydowanie za zimno (-:
Chmury na niebie, zimny wręcz lodowaty wiatr, przelotne deszcze, znikoma ilość słońca i zdecydowanie za niska temperatura, to dla mnie zły czas.
Czas przeziębiania, kocyka i coraz cieplejszych ubrań.
Dlatego jak mogę staram się zatrzymać lato. 
Letnia sukienka, ale na nią cieplejszy sweter, a na głowie ? dla lepszego nastroju wianek.
Wianek "upolowałam" na weekendowych dożynkach.
Dobrego dnia dla WAS :-)



Mam na sobie:
torebka/bag - Ajtner
kolczyki/earrings - Tarragon Art
sukienka/dress - OASAP
sweter/sweater - Orsay
 buty/shoes - Deichmann
































8 komentarzy:

  1. BARDZO FAJNE POŁĄCZENIE. SUPER LOOK.
    PODOBA MI SIĘ I TA KOLORYSTYKA

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny ten wianek !
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny wianek, słowiańsko wyszło :)
    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super,ale Muszko ten sweter jest okropny:) . Wiesz,że ja to szczera jestem:) za bardzo Cię poszerza :(.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...