piątek, 11 września 2015

Brown cinnamon with white.


"Kiedy miałem 5 lat, moja mama zawsze mówiła mi, że szczęście jest kluczem do prawdziwego życia. Gdy poszedłem do szkoły, spytali mnie kim chcę być gdy dorosnę. Odpowiedziałem że chcę „Być Szczęśliwy”. Powiedzieli mi, że nie zrozumiałem pytania. Ja im powiedziałem że nie rozumieją życia"
 John Lennon 

 Piątek.
Dzień który już w samej swojej nazwie niesie dużą dawkę optymizmu, nadziei i radości.
Dobry dzień, aby być Szczęśliwym :-)

****
Cynamon. 
Przyprawa ta kojarzy mi się z ciepłem, aromatem, jesienią, jabłkami i ciastem.
Potrawy nim doprawione nabierają wyrazistości i smaku.
Tak samo jak ubrania.
Zamszowo - skórzane botki (Sandrex) oraz torebka (Sklep Torebki), w kolorach apetycznego cynamonu, waniliowa spódniczka, biała koszula, efektowny naszyjnik i kurtka jeansowa stworzyły bardzo smakowity look. 


Mam na sobie:
torebka/bag - Sklep Torebki
buty/shoes - Sandrex
spódnica/skirt - Kozacki Mops
koszula/shirt - Reserved
naszyjnik/necklace - Sklep Szafa
kurtka/jacket - Gapa Fashion



































11 komentarzy:

  1. Świetny zestawik! Cudne te botki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz i bardzo do Ciebie pasuje ta stylizacja ;)Botki rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta dodam tylko, że botki są bardzo wygodne <3

      Usuń
  3. biel z dżinsem to świetny wybór, ten duet zawsze wygląda ładnie i świeżo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, podoba mi się naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz jestem u Ciebie.
    Całkiem ciekawe poszczególne elementy zestawu, jednak uważam, że całość nie wygląda dobrze. Moim zdaniem są bardzo zaburzone proporcje, przez co Twoja figura nie wygląda dobrze w tym zestawie. Idę pooglądać inne Twoje propozycje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...