piątek, 14 sierpnia 2015

Kolory szczęścia.


Szczerze jestem zachwycona :-)
Idealną jak dla mnie pogodą w sierpniu, słońcem, upałem i błękitnym niebem.
Arbuzami, którymi można zajadać się do woli.
Jak na razie bardzo pozytywnymi wiadomościami.
Grillem, zimnym piwem, czasem spędzonym z rodziną, najbliższymi i przyjaciółmi.
Cieszę się tym co tu i teraz, mając marzenia i apetyt na więcej.
Bo, chcę wszystkiego i chcę tego teraz !
Jak śpiewał Wielki Freddie Mercury.

***
Ponieważ w ostatnim czasie moje nastawienie jest coraz bardziej pozytywne, kuszą mnie mocne, soczyste i smakowite kolory, takie jak szpilek które widzicie na zdjęciach.
Pyszne butki od Mk Shoes, piękna torebka od Riccaldi, szara spódniczka, bluzka w kolorze pudrowego różu i kolejny dobry dzień można zakreślić w kalendarzu.




Mam na sobie:
buty/shoes  - Mk Shoes
torebka/bag - Riccaldi - Polski Producent
spódnica/skirt - LOLA Fashion
bluzka/blouse - Atmosphere
































7 komentarzy:

  1. jestem zachwycona torebką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. buciki wymiatają :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny look :)

    Zakochałam się w tej torebce ! :)

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/2015/08/white-and-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka super, buciki też wpadają w oko, ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódniczka :) widziałam już kiedyś taką i strasznie mi się podobała, ale sama nie odważyłam się jej przymierzyć :) na Tobie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...