czwartek, 20 grudnia 2012

Mój pierwszy miesiąc:-)



:-) dziś mija mi mój pierwszy miesiąc jak mam swojego Bloga.
Bardzo długo o nim myślałam, żeby go założyć, analizowałam, podpytywałam czy pisanie o gotowaniu, ciuchach i jednocześnie pisanie felietonów będzie kogoś interesowało, rozważałam wszystkie za i przeciw, jednak w końcu to się stało i założyłam Go 20 listopada. I nie żałuję. 
Jestem bardzo zaskoczona, ale i szczęśliwa, że tyle osób mnie odwiedza i czyta.
Mam nadzieję, że podoba się Wam mój Blog i będziecie chcieli tu nadal zaglądać i polecać innym:-)
pomimo zapowiadanego na jutro Końca Świata mam nadzieję, że dziś będzie udany dla Was dzień :-)
A, żeby był słodszy polecam na dzisiejszy dzień słodkie różowe ciasteczka.



2 komentarze:

  1. Kasiu!

    Gratuluje Ci wymarzonego Bloga, na temat rzeczy, które kochasz. Świetnie się czyta Twoje feleietony- mają tyle optymizmu i radości:-)
    Życzę dalszych sukcesów.
    M.

    P.S. Nareszcie Blog "na poziomie".

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i życzę kolejnych miesięcy blogowania!

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...