piątek, 14 grudnia 2012

butkowe rozgrzeszenie.

Przyznaję się, jestem wielką fanką serialu "Sex w wielkim mieście". Uwielbiam wszystkie bohaterki i bardzo lubię co jakiś czas wracać do tego serialu. Carrie ma też małego bzika na punkcie butów:-)
Rozumiem, popieram i podzielam miłość Carrie do butów.
 Uwielbiam polować na różne buciki, a jak mi się uda znaleźć fajne buty i jeszcze w dobrej cenie to już wtedy istne szaleństwo, które za pewne podziela nie jedna kobieta. Bo dobre, piękne buty to podstawa, but potrafi " zrobić" cały strój, w butach możemy czuć się wyższe to w tych na obcasach, piękniejsze, atrakcyjniejsze i pewniejsze siebie. Buty muszą być wygodne i pasować do nas bo jeśli dziewczyna ma za małe lub za duże buty, albo nie wygodne zaraz to widać w jej sposobie chodzenia,a to już nie wygląda dobrze.
Buty muszą też pasować do Nas do naszej osobowości i stylu.
Dlatego ja jak szukam butów dla siebie od razu myślę do czego je będę nosić, kiedy i na jaką okazję.
I tutaj mam marzenie o pewnych konkretnych butach od bardzo dawna krążą mi po głowie te oto buciki :



tak, tak to są buty Carrie z jej ślubu :-) i te buty chciałabym bardzo ale to bardzo mieć, oczywiście w tej chwili myślę, że będą mi pasować do wszystkiego :-) i do spodni, i sukienki i spódnicy i oczywiście mogłabym je założyć na Wigilię i na zabawy karnawałowe, ale niestety póki co marze sobie o nich:-)
A ponieważ zbliża się karnawał poniżej zebrałam dla Was propozycję butów na zbliżające się uroczystości i zabawy. Butki pochodzą ze sklepu ASOS i wszystkie są teraz w super cenach 50 % taniej :-)



nad tymi blado- różowymi się nawet zastanawiam czy sobie nie kupić :-)







i oczywiście miło by było mieć którąś z tych garderób :-)





więc miłe Panie polecam zakupy bucików przed świętami:-)
zróbmy sobie prezent, który sprawi przyjemność naszym stópkom a otwieranie pudełka z pięknymi butami zawsze dostarcza pozytywnych emocji:-)


2 komentarze:

  1. Szafa pełna butów, to chyba marzenie każdej kobiety. Wcześniej tylko trzeba wygrać w Totka i załatwione :-)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ale zawsze trzeba mieć nadzieje na taką szafę :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...