wtorek, 9 lipca 2019

Run.


Lighthouse Family - Run

 

Got a picture of a glorious day
A sunny afternoon somewhere with a view
And I don 't care what it's all about
As long as I'm with you

And I I wanna run away with you
I, I wanna run away with you
Wanna get a car and just drive away
Looking at the view and listening to tunes
And I don't care what we talk about
As long as I'm with you
And I I wanna run away with you
I, I wanna run away with you

La da da da da da
La da da da da da da r
La da da da da da

And I, I wanna run away with you
I, I wanna run away with you

I, I wanna run away with you
I, I wanna run away with you, with you... 
 
***
 Lato w pełni, a pogoda nie słoneczna.
Jak mówiła moja Babcia: jest zimno, jest wiatr, jest nie dobrze ...idąc na krótki spacer.
Mi zdecydowanie taka pogoda nie służy, jest dla mnie za zimno i za mało słońca (-:
Do tego sezon wyprzedaży w pełni, a ja w tym roku zmieniłam kierunki uprawy tego sportu ze stacjonarnych sklepów na online.
Nie wiem czy to kwestia już mojego rozleniwienia, coraz większej wybredności czy może tego, że nie chce mi się i nie mam sił, przedzierać się do wieszaków nawet jeśli stoją tam tylko dwie czy trzy osoby i przeglądać w nadziei, że coś wpadnie mi w oko.
Online obecnie jest wygodnie, bo na narożniku ukochanym, spokojnie i jakoś wybór większy, ciekawszy i lepszy chyba jakościowo.
Minusem oczekiwanie na paczkę, ale do przeżycia :-)
dobrego dnia dla WAS i oby lato szybko wróciło, dziś zostawiam Was z moim łupem online - zielono, przewiewnie i wygodnie.
 
 
 
Mam na sobie:
sukienka/dress - Naoko
buty/shoes - eobuwie
torebka/bag - Wittchen
 
 



















1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...