piątek, 8 sierpnia 2014

American girl.


Odkąd wynaleziono jeans nigdy on nie wychodzi z mody. 
Może mieć chwilowo gorszy rok lub dwa, ale potem wraca ze zdwojoną siłą.
Moja spódnica to już prawie vinatge :-) kupiłam ją kilka lat temu i od tego czas raz na jakiś czas gości w moich stylizacjach.
Tym razem dobrałam do niej upolowaną na wyprzedaży koszulkę za całe 19,95 zł z flagą amerykańską, posrebrzany łańcuch również upolowany na ostatnich dniach obniżek cena 14,90 zł i mojej ostatnio ulubione okulary lustrzanki firmy  Dodateria.
Aby dodać całości koloru i pazura postawiłam na mocne pomarańczowe szpilki i torebkę :-)
Jak Wam się podoba taki look?







Mam na sobie:
okulary/sunglasses - Dodateria

koszulka/T-shirt - New Yorker
buty/shoes - Stradivarius
spódnica/skirt - Orsay 
 naszyjnik/necklace -Parfois
torebka/bag - sklep Bruksela




















photo: Pani J.

3 komentarze:

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...