piątek, 18 kwietnia 2014

Look of Friday.


 No to zaczynamy Święta Wielkanocne :-)
Moja dzisiejsza stylizacja to propozycja na świąteczny obiad, śniadanie albo kolację.
Białą koszulkę, połączyłam z zieloną spódnicą na tiulu od La Sissi  plus turkusowy sweterek, śliczne korale z Bolesławca od przyjaciółki K.i czarne szpilki.
Ja dziś dalszą część pieczenia mam.
A, jak Wasze przygotowania do Świąt?Już po czy w trakcie sprzątania i gotowania jesteście?
 










Mam na sobie:
 spódnica/ skirt -  La Sissi 
buty/shoes - DeeZee
koszulka/T-shirt- Go Sport
korale/chaplet - Prezent od K. Bolesławiec
sweter/ sweater- Camaieu














5 komentarzy:

  1. Przyjemne to kolorki :) U mnie szaleństwa przedświątecznego brak, dzisiaj zrobione główne zakupy, a jutro zamierzam na spokojnie wszystko przygotować. Jestem w tej dobrej sytuacji, że porozkazuję trochę dzieciom ;) Niestety, mąż z natury leniwy, chyba z nim nie pójdzie mi łatwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaja dobrze Ci :-)a mężowi obiecaj coś to może do pracy się weźmie :-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajny naszyjnik :)

    https://www.facebook.com/pages/Cassual/228099457382726?ref=hl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za komentarz :-)
Jeśli podoba Ci się na blogu zapraszamy do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...